Ваш ліміт для скачування в режимі демодоступу вичерпано. Передплатіть доступ, щоб продовжити

Як отримати згоду керівника на передплату системи «Експертус Головбух»

Керівники підприємств часто не розуміють, наскільки стресова бухгалтерська справа, тому недооцінюють важливість передплати системи «Експертус Головбух». Пропонуємо чотири лайфхаки, які допоможуть у спілкуванні з керівником. Спробуйте застосувати їх на практиці — і легко переконаєте його оформити передплату 

Юлія Бояджян
практичний психолог, Київ

Одне з головних завдань керівника — заощаджувати гроші й ефективно їх розподіляти. Тому він часто ігнорує особисті побажання працівників, якщо не бачить в них вигоди. Та й підлеглі не люблять просити, тому що заздалегідь почуваються винними. Бухгалтери хвилюються, що отримають відмову, бояться підійти з проханням про передплату, почуваються некомфортно. Ви зможете уникнути цих проблем, якщо правильно поясните керівникові переваги та будете уважними до нього.

Про що варто пам’ятати під час спілкування з керівником? Що він — теж людина, а не лише бос. Спробуйте поставити себе на його місце та подумайте, у чому він зацікавлений, чого від вас очікує. Як правило, це підвищення ефективності праці, зменшення видатків і спокій у роботі підприємства. Щоб перетворити це знання в позитивне рішення — використайте на практиці наші лайфхаки:

Лайфхак № 1. Не кажіть «Мені дуже треба»

Ірина Кононенко,
передплатниця системи «Експертус Головбух»:

— Мій керівник думає тільки про гроші, яких постійно бракує, адже це — його робота. Тому мій головний аргумент — вигода не для мене, а для всієї компанії.

Аргументуйте, що передплата фахового продукту допоможе компанії заощадити ресурси та уникнути штрафів, бухгалтерія працюватиме ефективніше та швидше. Ви зможете за той самий час робити удвічі більше, якщо матимете інформацію від експертів. Керівник має почути, яка вигода для компанії від передплати видання.

Лайфхак № 2. Не ображайтеся, якщо не отримали бажаного

Галина Царик,
передплатниця системи «Експертус Головбух»:

Іноді я зовсім не розумію свого керівника. Але ображатися немає сенсу, адже так я тільки погіршу спілкування. Я завжди спокійно повертаюся до розмови і отримую згоду.

Можливо, вас неправильно зрозуміли. Спробуйте ще раз почати розмову з керівником зі слів «Я знаю, наскільки відповідальна Ваша посада і як багато у Вас завдань. Вам буває важко ухвалювати рішення про витрати, проте передплата системи — це одна з найкращих інвестицій у розвиток підприємства».

Пам’ятайте, що керівник — теж людина, з почуттями та власним сприйняттям. Покажіть, що ви ставитеся з розумінням до його проблеми, тоді й він швидше зрозуміє ваші. Продемонструйте емоційну зрілість і не вдавайтеся до образ.

Лайфхак № 3. Дочекайтеся влучного моменту

Петро Андрієвський,
передплатник системи «Експертус Головбух»:

— Немає сенсу просити про передплату, якщо керівник у поганому настрої. Краще поговорити, коли він схильний до позитивних рішень.

Підберіть час, коли на підприємстві все добре. Коли немає боргів, проблем із податковою, достатньо грошей, маєте більший шанс отримати передплату. Стежте також за загальним настроєм на підприємстві, це допоможе зорієнтуватися, коли доречно звернутися до шефа.

Лайфхак № 4. Не переходьте на емоції

Василина Завірюха,
передплатниця системи «Експертус Головбух»:

— Секрет успіху в робочих відносинах — відкритість і доброзичливе ставлення. Керівник підприємства, як і всі ми, хоче просто спокійно працювати.

Не пояснюйте свої особисті проблеми, не розповідайте про свої посадові привілеї, не порівнюйте себе з колегами, не шантажуйте. Ви — професіонал, отже, можете аргументовано довести свою думку та переконати керівника в перевагах передплати.

Щоб переконати, будьте переконливими. Обґрунтуйте, скільки всього ви зробили правильно та вчасно завдяки системи «Експертус Головбух», — і результат не забариться.

Добірка

Поки чекаєте на зустріч із шефом

Тримайте напохваті Пам’ятку з чотирма лайфхаками.

Скачати Пам'ятку >>