СИТУАЦІЯ
Підприємство-резидент є замовником маркетингових послуг у нерезидента. Виконавець-нерезидент на своїй території надає послуги мерчандайзингу. Як оподатковувати операцію ПДВ та податком на прибуток?
РІШЕННЯ
Для цілей оподаткування маркетинговими вважають послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків. До маркетингових послуг належать, зокрема (пп. 14.1.108 Податкового кодексу України; ПК):
- послуги з розміщення продукції платника податку в місцях продажу;
- послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту;
- внесення продукції (робіт, послуг) платника податку до інформаційних баз продажу;
- послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги).
ПДВ
Маркетингові послуги (а ме...