Ваш ліміт для скачування в режимі демодоступу вичерпано. Передплатіть доступ, щоб продовжити

Правила користування Онлайн-помічником

Шукайте в системі «Експертус Головбух» опис робочої ситуації, яка аналогічна вашій, потрібні форму (зразок), довідник, відео. Якщо не знайдете, то можете надіслати звернення до нашої експертної підтримки через Онлайн-помічник

Редакція Експертус Головбух

1. Якщо ви передплатили тариф «VIP-версія» експертно-правової системи «Експертус Головбух», то за поповнення бази даних робочими ситуаціями, додаткова плата у вас не стягуватиметься. Адже можливість уже включена в цей тариф.

2. Робочі ситуації, розміщені в базі даних системи «Експертус Головбух», можуть бути використані винятково в господарській діяльності клієнтів системи «Експертус Головбух», без передачі повністю або частково третім особам, зокрема під виглядом власних рекомендацій. У разі підозри в порушенні цього правила редакція системи «Експертус Головбух» має право відмовити в поповненні бази даних такою робочою ситуацією або змінити триденний строк її до публікування в базі даних Системи на власний розсуд.

3. У Системі «Експертус Головбух» не знайдете робочих ситуацій щодо того, як користуватися програмами і сервісами сторонніх розробників. Із такими запитаннями безпосередньо звертайтеся до розробників або компаній, що обслуговують облікові програми.

4. Перш ніж передавати на публікацію в базу даних Системи свою робочу ситуацію, проаналізуйте, чи її тема належить до тих, які можуть бути в базі даних експертно-правової системи «Експертус Головбух». Адже ми не розглядаємо й не публікуємо в базі даних такі робочі ситуації:

  • з обліку в банках, небанківських кредитних організаціях та інших фінансових установах, суб’єктах страхової справи, ураховуючи страхових брокерів, недержавні пенсійні фонди, такі організації мають особливий план рахунків і порядок обліку;
  • які не стосуються тематики системи «Експертус Головбух», визначеної переліком рубрик; виняток рубрика «Кадри для бухгалтера», яка сформована для ознайомлення з поширеними кадровими ситуаціями, з якими стикається бухгалтер, і не передбачає експертної підтримки системи «Експертус Головбух».

5. Ми розуміємо, що несемо відповідальність, коли розміщуємо в базі даних робочі ситуації з готовими рішеннями до них. Тому публікуємо тут лише ті, які належать до сфер діяльності, на яких ми спеціалізуємося.

6. Шукайте в базі даних експертно-правової системи «Експертус Головбух» опис робочої ситуації, яка аналогічна вашій. Якщо не знайдете, то можете надіслати звернення до нашої експертної підтримки.

7. Описуйте в одному зверненні лише одну робочу ситуацію. Кількість таких звернень не обмежена.

8. Надсилайте звернення в будь-який час доби. Однак урахуйте, що Онлайн-помічник працює в будні з 9:00 до 18:00. Тому на ті звернення, які надішлете до 9:00, після 18:00 чи у вихідні дні, наш працівник відгукнеться в робочий час.

9. Отримаєте протягом 5—15 хвилин у чаті посилання з бази даних на робочу ситуацію, яка аналогічна вашій, якщо:

  • ваша робоча ситуація не потребує глибокого аналізу;
  • вам необхідно знайти в Експертус Головбух опис робочої ситуації, офіційний документ, форму, зразок, довідку тощо;
  • маєте запитання про роботу експертно-правової системи «Експертус Головбух» чи про те, як її придбати.

10. Отримаєте протягом трьох робочих днів у чаті посилання, якщо ваша робоча ситуація виявиться складною. До цього на імейл ви отримаєте сповіщення з уточнювальними запитаннями експерта, необхідними для підготовки вашої робочої ситуації до публікації.

Якщо підготовка вашої робочої ситуації до публікації у базі даних потребує залучення інших профільних фахівців, то це може зайняти більше трьох робочих днів. Ми повідомимо про це в Онлайн-помічнику, а про публікацію робочої ситуації в базі даних — електронним листом.

11. Урахуйте, що наші експерти — фахівці з досвідом роботи в галузі бухгалтерського обліку, податків та оплати праці готують до публікації в базі даних Системи робочі ситуації, що стосуються комерційних підприємств і підприємців, лише за українським законодавством. Редакція залишає за собою право не розглядати запитання поза межами бухгалтерської та податкової тематики. 

Опубліковані робочі ситуації містять:

  • консультації, довідкові таблиці, зразки документів і посилання на сервіси Системи;
  • статті кодексів, закони, постанови та інші нормативно-правові документи, листи та роз’яснення державних органів і відомств, які допоможуть вам зорієнтуватися у вимогах законодавства.

Перед тим як опублікувати робочу ситуацію в базі даних системи «Експертус Головбух», експерти узагальнюють її, щоб зробити максимально корисною для широкого кола користувачів. При цьому з робочої ситуації вилучають:

  • найменування юридичних осіб — платників податків, їхніх контрагентів, ПІБ будь-яких фізичних осіб;
  • фізичні та юридичні адреси;
  • банківські реквізити;
  • найменування органів державної податкової та митної служби.

Гарантуємо вам, що жодну приватну або конфіденційну інформацію, яку може містити опис робочої ситуації, не будемо систематизувати, зберігати, обробляти або оприлюднювати.

12. Урахуйте, що ми змушені відмовити вам у публікації вашої робочої ситуації в базі даних експертно-правової системи «Експертус Головбух», якщо попросите:

  • усебічно оцінити господарську діяльність конкретного користувача;
  • скласти пояснювальні записки, звіти або декларації за користувачів;
  • скласти заперечення до актів перевірок або рішень судів;
  • сформулювати умови договорів або локальних документів індивідуально під особливості вашої компанії;
  • провести аудит ваших документів;
  • розглянути ситуації, що вимагають для відповіді детального вивчення внутрішніх документів компанії (договорів, звітності, наказів, інших локальних нормативних актів тощо);
  • виконати розрахунок на основі даних користувача або перевірити такі розрахунки;
  • визначити коди (за УКТ ЗЕД для товарів, за ДКПП для послуг, за КВЕД-2010 для видів діяльності, за Класифікатором професій, за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 для держзакупівель).
Акцент

Спеціальний інструмент «скріпка» в Онлайн-помічнику дає змогу

користувачам пересилати скріни щодо різноманітних техпроблем (які складно описати). При цьому цей інструмент, відповідно до Правил роботи експертної підтримки, не передбачає надсилання користувачами їх робочих документів і заповнених форм звітності, первинки тощо для їх аналізу й аудиту консультантом чату

Натомість ми готові надати вам посилання на приклади заповненої первинки, звітів, складених договорів і актів тощо.

13. Звертайтеся по вирішення технічних питань до служби техпідтримки через розділ «Техпідтримка».

Акцент

Під час непередбачених технічних пауз консультанти можуть готувати вашу робочу ситуацію до публікування довше