Номенклатура справ структурного підрозділу — бухгалтерії

Не пізніше 15 листопада поточного року розробляє посадова особа, відповідальна за діловодство в структурному підрозділі, на підставі вивчення документів з усіх питань його діяльності. Підписує її керівник підрозділу і візує посадова особа, відповідальна за архів підприємства.

На допомогу кадровикам і бухгалтерам — зразок номенклатури справ бухгалтерії, одного з ключових підрозділів кожної організації. Зразок складено для умовного товариства, що є джерелом формування Національного архівного фонду (НАФ). Водночас він є універсальною основою для створення номенклатур справ бухгалтерії в організаціях будь-якої форми власності та безвідносно до його належності до джерел формування НАФ.

Уніфікована форма номенклатури, затверджена наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5

Докладніше про процедуру:

Як скласти номенклатуру справ бухгалтерії

Щоб прочитати публікацію, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його — зареєструйтеся та отримайте демодоступ