Публічний договір про використання інформаційних ресурсів сайту (Договір оферти)

Поширені сфери застосування публічної оферти: роздрібний продаж товарів і послуг, ремонтні роботи, транспортні перевезення, інформаційні послуги, інтернет-торгівля. Кожен, хто купує товар у звичайному магазині, по суті приймає публічну оферту.

Для публічних договорів (оферт) діють такі принципи:

— умови договору однакові для всіх (ч. 2 ст. 633 ЦК);
— немає переваги якомусь окремому споживачу (ч. 3 ст. 633 ЦК). Тобто товар може купити кожний з однаковими правами (наявність знижок і клубних карт порушенням даного принципу не вважається, так як їх може «заробити» кожний споживач);
— немає права відмови будь-якому зі споживачів, якщо є технічна можливість надати товар, роботу, послугу (ч. 4 ст. 633 ЦК). Тобто відмова продати товар, який є у доступі, відмовляючи через певні мовні, расові, статеві чи інші причини є порушенням публічної оферти.

Матеріал за темою:

Оферта: що це та як оформити

Щоб прочитати публікацію, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його — зареєструйтеся та отримайте демодоступ