Коли та як складати бухгалтерську довідку

Бухоблік
3 травня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Бухдовідка як первинний документ та її форма. Зразки оформлення бухдовідки, якщо контрагент затримує документи, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки

user icon
Олена Озерова
керівник експертної групи Експертус Головбух, Київ

Роль бухгалтерської довідки складно переоцінити. Вона є тією паличкою-рятівничкою, яка завжди допоможе бухгалтерові підтвердити факт виконання госпоперації або задокументувати виправлення помилок. Ось і Мінфін укотре нагадав про її роль та порядок застосування (лист Мінфіну «Про окремі питання документального забезпечення записів у бухгалтерському обліку» від 21.03.2023 № 41010-07-5/7607).

Перш ніж проаналізувати висновки урядовців, пригадаємо ази.

Типова форма

Бухгалтерська довідка — популярний документ у роботі бухгалтера. Її форму можете створити як на папері, так і за допомогою облікового програмного забезпечення. Чи існує її затверджена форма? Так, існує. У коментованому листі Мінфін нагадує: щоб виправити помилки в регістрах обліку комерційні підприємства керуються формою довідки з Методичних рекомендацій по застосуванню регістрів бухгалтерського обліку, затверджених наказом Мінфіну від 29.12.2000 № 356. Але зауважимо: документувати госпоперації можете і за допомогою бланків, що ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search