Розрахунки за продані товари/послуги готівкою та з використанням платіжних карток суб’єкти господарювання мусять проводити, використовуючи зареєстровані РРО. Розберемо правила реєстрації РРО.
Процедуру реєстрації РРО встановлено в Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженому наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547 (далі — Порядок № 547).
Та перш ніж говорити про реєстрацію, нагадаємо, які РРО можуть використовувати суб’єкти господарювання. У цьому допоможе Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі — реєстр РРО). Саме він визначає перелік моделей РРО та їх модифікацій, які пройшли державну сертифікацію і дозволені для застосування під час здійснення розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (ст. 12 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06...