Реєстрація, розпломбування та зняття з реєстрації РРО

Кошти та розрахунки
31 липня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Договір із центром сервісного обслуговування (ЦСО) про технічне обслуговування та ремонт РРО. Порядок реєстрації реєстратора розрахункових операцій. Заява про реєстрацію РРО. Реєстраційне посвідчення РРО за формою № 3-РРО. Реєстрація резервного РРО. Розпломбування РРО. Зняття РРО з обліку. Довідка про опломбування чи розпломбування РРО за формою № 1-ЦСО. Довідка про скасування реєстрації РРО за формою № 6-РРО

user icon
Тетяна Нижник
видавець Цифрового видавництва Експертус, експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ

Розрахунки за продані товари/послуги готівкою та з використанням платіжних карток суб’єкти господарювання мусять проводити, використовуючи зареєстровані РРО. Розберемо правила реєстрації РРО.

Процедуру реєстрації РРО встановлено в Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженому наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547 (далі — Порядок № 547).

Та перш ніж говорити про реєстрацію, нагадаємо, які РРО можуть використовувати суб’єкти господарювання. У цьому допоможе Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі — реєстр РРО). Саме він визначає перелік моделей РРО та їх модифікацій, які пройшли державну сертифікацію і дозволені для застосування під час здійснення розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (ст. 12 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search