Продаж товару через маркетплейс

Сфера діяльності
21 грудня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Дистанційний продаж товару на маркетплейсі: договір, розрахунки, облік та оподаткування. Вітчизняні маркетплейси: ROZETKA, Prom, OLX, АЛЛО, Епіцентр тощо. Закордонні маркетплейси: Etsy, Amazon, eBay, Aliexpress тощо. Закриття валютних рахунків у разі  продажу товарі на закордонних маркетплейсах

user icon
Олександр Єфімов
адвокат, аудитор, доктор філософії права, доцент, Київ
user icon
Тетяна Нижник
видавець Цифрового видавництва Експертус, експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ
user icon
Олена Озерова
керівник експертної групи Експертус Головбух, Київ

Українські суб’єкти господарювання розширюють ринки збуту й активно продають свої товари на закордонних маркетплейсах. 

Маркетплейс — це великий інтернет-магазин, що надає іншим продавцям змогу реалізовувати товари за певну винагороду.

Маркетплейси мають:

  • каталог товарів;
  • форму для реєстрації продавців;
  • особисті кабінети продавців/покупців;
  • механізми перегляду статистики продажів;
  • можливість зазначити доступні способи оплати/доставки;
  • форми для відгуків і врегулювання суперечок.

Маркетплейси мають відповідати таким вимогам:

  • наявність основної фірми, яка контролює всі процеси;
  • на майданчику продають товари, що належать іншим продавцям;
  • співпраця передбачає сплату комісії посередникові, дотримання вимог до контенту, якості обслуговування, оплату реклами тощо.

Допоможемо правильно задокументувати, облікувати й оподаткувати продаж товарів.

Як задокументувати

З юридичної точки зору, маркетплейс — це комісіонер.

За договором комісії одна сторона — комісіонер зобов’язується за дорученням ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search