Українські суб’єкти господарювання розширюють ринки збуту й активно продають свої товари на закордонних маркетплейсах.
Маркетплейс — це великий інтернет-магазин, що надає іншим продавцям змогу реалізовувати товари за певну винагороду.
Маркетплейси мають:
- каталог товарів;
- форму для реєстрації продавців;
- особисті кабінети продавців/покупців;
- механізми перегляду статистики продажів;
- можливість зазначити доступні способи оплати/доставки;
- форми для відгуків і врегулювання суперечок.
Маркетплейси мають відповідати таким вимогам:
- наявність основної фірми, яка контролює всі процеси;
- на майданчику продають товари, що належать іншим продавцям;
- співпраця передбачає сплату комісії посередникові, дотримання вимог до контенту, якості обслуговування, оплату реклами тощо.
Допоможемо правильно задокументувати, облікувати й оподаткувати продаж товарів.
Як задокументувати
З юридичної точки зору, маркетплейс — це комісіонер.
За договором комісії одна сторона — комісіонер зобов’язується за дорученням ...