12 роз’яснень податківців щодо ліцензування діяльності з підакцизними товарами

Податки
27 січня 2025 року
|
1 хвилину Читати

До вашої уваги добірка свіжих роз’яснень податківців про те, як за новими правилами ліцензують алко-тютюново-пальну діяльність. Чи отримувати паперову ліцензію? Як вносити плату за ліцензії, видані до 01.01.2025? Чи потрібна ліцензія для проведення рекламних акцій? Про всі нюанси — у консультації

user icon
Ольга Гонтаренко
експерт з податкового обліку Експертус Головбух, Київ

Із 1 січня 2025 року набрали чинності норми розділу VIII «Ліцензування» Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 18.06.2024 № 3817-IX (далі ― Закон № 3817). Проте офіційних форм заяв про отримання ліцензій, витягу з реєстру ліцензіатів, внесення плати тощо наразі немає. Через це в бухгалтерів виникає низка запитань. Далі — відповіді податківців на найпоширеніші з них.

Загальні питання

1. Чи потрібно з 01.01.2025 отримувати паперові ліцензії?

Ні, не потрібно.

Право провадити відповідний вид (види) господарської діяльності підтвердить витяг із відповідного реєстру в електронній формі.

Витяг про наявність ліцензії ДПС має надіслати через е-кабінет не пізніше ніж наступного робочого дня за днем, коли ухвалила рішення про надання ліцензії (ч. 8 ст. 43 Закону № 3817) (ЗІР, категорія 113.04).

За ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search