Після завершення інвентаризації оформлені й підписані інвентаризаційні описи (акти) потрапляють до бухгалтерії (п. 19 розд. ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879; далі — Положення № 879). Бухгалтерія зіставить дані про фактичну наявність активів і зобов’язань із даними бухобліку.
Якими документами оформити
Ідеально, коли інвентаризаційні та облікові дані збігаються. Гірше, коли виявите розбіжності. Зафіксуйте їх у звіряльних відомостях (п. 20 розд. ІІ Положення № 879).
Покажіть у звіряльних відомостях
розбіжності між інвентаризаційними (фактичними) та обліковими даними
Щоб задокументувати розбіжності, оберіть один із варіантів:
- скористайтеся формами для бюджетних установ із наказу Мінфіну «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» від 17.06.2015 № 572;
- розробіть форми самотужки з огляду на вимоги Положення про документальне забезпечення записів у ...