СИТУАЦІЯ
Бухгалтер у кінці періоду звірив суми заборгованостей із постачальником:
- сплатили аванс за постачання будматеріалів — 36 000 грн, у т. ч. ПДВ;
- отримали видаткову накладну від постачальника — на 36 000 грн, у т. ч. ПДВ.
Як скласти бухгалтерську довідку про залік заборгованостей?
РІШЕННЯ
Установленої форми бухгалтерської довідки, зокрема для цієї ситуації, немає. Бухгалтерська довідка — первинний документ. Це неодноразово відзначав Мінфін (листи від 05.08.2014 № 31-11410-08/23-2303/2333, від 13.12.2004 № 31-04200-30-10/22823, від 24.05.2007 № 31-34000-10-10/10655). Тож у бухгалтерській довідці відтворіть шість обов’язкових реквізитів первинного документа:
- назва документа;
- дата;
- назва підприємства;
- зміст, обсяг та одиниця виміру операції;
- посади;
- підписи (ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік).
Наведемо зразок її оформлення у Додатку.
Додаток
Зразок бухгалтерської довідки про залік заборгованостей
_1659262517230.png)
Переглянути повністю і скачати зразок >>